[kfar_etzion] הרצאה בנושא חינוךילדים והאינטרנט

  • From: Yaacov Taube <yankee@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: Kfar Etzion list <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 23 Dec 2007 21:54:14 +0200

לכל החברים ותושבים,

לאור בקשות רבות בתקופה האחרונה ממשפחות מודאגות והידיעות הרבות בתקשורת בשבועות
האחרונים בענין גלישת ילדים ללא פיקוח באינטרנט פניתי למר. יונה פרסבורגר להעביר
לנו הרצאה בנושא. יונה נחשב מומחה בתחום האינטרנט ופועל כיועץ לספקי אינטרנט בתחום
התוכנה ובקרת גלישה.

ההרצאה תתקיים במוצ"ש שבת פרשת בא (12.1.08) בשעה 20:15 במועדון לחבר.
בסיום ההרצאה יונה ישמח לענות לשאלות מהקהל. בנוסף יחולק דף עם המלצות להורים
בנושא שימוש באינטרנט. יונה אמר לי שההרצאה מיועדת לאו דוקא למשפחות שיש להם
חיבור אינטרנט בבית אלא גם להורים שאין להם חיבור אבל ייתכן שילדיהם יבקרו אצל
ילדים שיש להם גישה לאינטרנט. אם ידוע לכם על משפחות שאין להם אינטרנט ויתכן שלא
יראו את המודעה הזו אנא תודיעו להם.

צרפתי כאן כתבה שהופיעה באחד העיתונים על הנושא.
פרסמתי שההרצאה תתקיים במועדון. אם יהיה ציבור גדול אולי יהיה כדאי לקיים אותו
במקום מרוווח יותר. אני מבקש מכל אחד שחושב שהוא יהיה נוכח בהרצאה להשיב למייל הזה
( להשאיר את הנושא) עם מילה אחת "כן" בגוף המייל.

תודה.

ינקי