[kfar_etzion] Re: הפסקות חשמל

  • From: הר זהב <harzahav@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: somc@xxxxxxxxxxxxxxxxx, תפוצה כפר עציון <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 29 Oct 2007 01:29:53 +0200

לאפרים ולכולם שלום.

אולי הפסקות החשמל הם תגובת חברת החשמל לסיסמא: "גוש עציון - בית ישראלי", והפיכתה
לסיסמא: "גוש עציון: בית ישראלי בלי חשמל".
אולי זה צעד ראשון למרר חיינו לפני עליית הבולדוזרים וצעדת שחורי המדים לקראתנו?!
לעצם העניין: בבית שלי מת לאחרונה בנסיבות חשודות מיקרוגל, שעבד היטב עד כה.
האם ידוע אילו ישובים נוספים סובלים מהמחדל הזה? האם גם באפרת?
אני בטוח שאם נבדוק, נמצא מכשירי חשמל רבים שנפגעו ונזקים מצטברים בסכומים גדולים.
אולי יתמזל מזלנו, ונמצא בין הנפגעים בגוש גם עורך דין ממולח, שייצג את כולנו
בתביעה נגד חברת החשמל.
נדרוש להפסיק מיידית את האפליה, ולהעניק חשמל תמורת מיטב כספנו. ואם אינם מסוגלים
לעשות זאת, נתבע מהם לאפשר לנו לשלם לחברה סכומים קטנים יותר בעבור מירור חיינו,
או לממן לכולנו מכשירי אל-פסק ודומיהם.

אריק.