[kfar_etzion] משולחן ועדת דת

  • From: reuw <reuw@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 04 Oct 2007 22:36:52 +0200

לציבור שלומות,
מכיוון שלא ברור אם הד יצא לפני שבת, אני שולח את ההודעה להלן משולחן ועדת דת.
שבת שלום,

משולחן ועדת דת

·       בעקבות תוצאות משאל הציבור משנה שעברה, נשוב לקיים דבר תורה קצר בפרשת
השבוע שינתן על ידי אנשי כפר עציון בין קבלת שבת לערבית בחודשי החורף. הסבב יתחיל
אי"ה בפרשת בראשית. אליעז כ. ושמעון ר. יהיו אחראים על שיבוץ המלמדים. המוכנים
להעביר דבר תורה נא לפנות אליהם. השיעור בהלכה של הרב עדיאל אחרי ערבית יתקיים
כרגיל.

·       תודות לכל האחראים על ארגון התפילות, השיעורים ואירועי בית הכנסת של חודשי
אלול-תשרי שתרמו לחיי התרבות התורנית של הציבור כולו.

·       תזכורת: עדיין חסר דיווח על כמות גדולה של כפות תמרים שנלקחו לסכך. על מנת
לסדר את החשבונות, אני מבקש מכל מי שטרם רשם, לעשות כך בהקדם האפשרי. הדיווח על
קניית ד' מינים יימסר להנה"ח בהקדם.

ראובן

Reuven Werber
Ed Tech Coordinator