[kfar_etzion] קליטה

  • From: Kedar <skedar@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 12 Aug 2005 16:27:27 +0200

שלום חברים
באסיפה האחרונה התקבלה החלטה, אומללה לדעתי, לפיה אנו מפסיקים לקלוט חברים למשך
שנה או עד אשר ועדת קליטה תביא לאסיפה המלצות באשר למדיניות קליטה של הקיבוץ.
ההחלטה התקבלה ברוב של 11 נגד 6. (ראה דיווח ב"הד")
ברור כי הקליטה היחידה שלנו בשנים האחרונות היא של בנינו, וכי ההחלטה הזו סוגרת את
מסלול הקליטה כרגע בפני בנינו הרוצים להיקלט למועמדות או לחברות, ודוחפת אותם
להיות תושבים או לעזוב כלל את הקיבוץ.
כרגע יש שתי משפחות של בני משק שביקשו להיכנס למסלול של מועמדות או חברות. בפגישה
עם אחת מהן, אשר נכנסנו אליה, פנינה ואני מטעם ועדת חברים, להסביר להם כי תהליך
קליטתם הופסק כתוצאה מהחלטת האסיפה, ראינו משפחה אשר נפגעה עד עומק נשמתה כתוצאה
מהחלטה זו, והרגשתה החד משמעותית היא שאלה שהצביעו בעד ההצעה באסיפה אינם מעונינים
בהישארותם בכפר עציון. (לגבי המשפחה השניה נציגים אחרים מטעם הועדה נפגשו עמה). גם
לנו היתה הרגשה קשה מאד ביושבנו מול הזוג.
הנזק, למעשה, כבר נעשה, ואני לא יודע אם עירעור על ההחלטה יעזור, מאחר שבאסיפה לא
הצלחתי לשכנע את החברים להצביע נגד קבלת ההצעה, ולכן אין סיבה להניח שבאסיפה אחרת
יהיה רוב של שני שלישים לשנותה.
כל מה אני כן יכול לעשות כרגע היא לפנות בדרך זו ל-11 החברים אשר הצביעו בעד ההצעה
לפנות אלי ולקבל את שמות המשפחות שנפגעו מההצעה, כדי לגשת אליהן ולנסות לפייסן.
(חברים נוספים גם מוזמנים לנסות, אך תרומתם תהיה פחות יעיל מאחר שידיהם לא היה
במעשה).
אם יש חברים שמעונינים לערער על ההחלטה לאסיפה, ישלחו פניה על כך לתהילה, אמיתי או
יוחנן ישירות, או בדרך של תפוצה לכלל החברים כאן.
שבת שלום
שמואל