[kfar_etzion] לא להעביר אתהמייל על לוקימיה!!

  • From: webmaster <webmaster@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: Kfar Etzion list <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 09 Apr 2006 00:34:10 +0200

לכולם,

שימו לב. המייל הזה הוא תרמית!!

?לוקימיה  (המלצה: לא להעביר)

נכנס למאגר ב 1 בינואר, 2004 [קישור קבוע למכתב וההסברים המלאים]
 [ שליחה בדואר ]  [לתגובה בפורום]

המקור כפי שהוא מופץ ברשת

אנשים זה ממש חשוב - לקרוא לפני שפותחים
"אם את/ה מוחק/ת את זה סימן שממש אין לך לב.

הסבר

שימו לב למניפולציה. פונים לרגש החמלה שלכם, שמשתיק את קול ההגיון הפשוט.
- לוקימיה היא סרטן הדם. בגוף המכתב כתוב שהתינוקת חולה בסרטן המוח.

הנה המקור של המידע:
http://info.org.il/irrelevant/found.php?utf=yes&q=%D7%9C%D7%95%D7%A7%D7%99%D7%9E%D7%99%D7%94

נושא: לוקימיה

אם את/ה מוחק/ת את זה סימן שממש אין לך לב.

היי, אני אבא בן 29. לי ולאשתי יש חיים נהדרים ביחד, אלוהים
בירך אותנו גם בילדה - לבת שלנו קוראים רייצ'ל והיא בת 10 חודשים.

לא לפני הרבה זמן הרופאים גילו סרטן המוח בגוף הקטן שלה.

יש רק דרך אחת להציל אותה...ע"י ניתוח.

לצערנו, אין לנו מספיק כסף לשלם על הניתוח,
AOL וZDNET הסכימו
לעזור לנו. הדרך היחידה שהם יכולים לעזור לנו זה דרך האימייל הזה.

אני שולח את האמייל הזה אליכם, ואתם שולחים אותו לעוד אנשים. AOL
עוקבים אחרי האמייל וסופרים כמה אנשים מקבלים אותו.

כל אחד שפותח את המכתב ושולח אותו ללפחות 3 אנשים - מביא
לנו 32 סנט.

בבקשה תעזרו לנו.
בתודה, ג'ורג' ארלינגטון

ספידי-נט, האתר שלכם באינטרנט
http://www.speedy.co.il/ <http://www.speedy.co.il/>

 כל שעלייך לעשות הוא להעביר הלאה!!!

mail.afikim.org.il

This footnote confirms that this email message has been scanned by
PineApp Mail-SeCure for the presence of malicious code, vandals & computer viruses.

mail.afikim.org.il