[kfar_etzion] עדכוני בטחון

  • From: סומך <somc@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: תפוצה כפר עציון <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 17 Mar 2006 08:23:55 +0200

לכולכם שלום רב
 עקב פעולת צה"ל ביריחו ישנם התרעות חמות שהתקבלו במערכת הבטחון
לנוסעים בטרמפים יש לשים לב במשנה זהירות ולהשתדל לעלות לטרמפ עם אנשים נוספים
ההמלצה שלא לעלות לטרמפ לבד ואם כן רק לאחר שזוהה הנהג בוודאות כיהודי כנ"ל לגבי
חיילים
לשומרים בשער:אין לאפשר בשום אופן עליית פועלים ערבים ברגל לקיבוץ אלא אך ורק ע"י
המעסיק
יש לעכב פועלים היורדים ברגל לשער ולדווח לי מיידית .בכל מקרה יש לרשום את פרטי
הפועל ושם המעסיק.
וועדת בטחון נדרשת לדון בנושא העסקת פןעלים בשעות הלילה והדבר אמור בעיקר לגבי
המטבח ישנם סיכומים והחלטות בנושא והוא ידון ע"י וועדת ביטחון ויפורסם לציבור בזמן
הקרוב ביותר
בשבוע הקרוב בימים שני-שלישי 20/03/2006-21/3/2006 אעדר מהמשק מחליף אותי עזריאל
שורק
שבת שלום
אפרים