[kfar_etzion] Re: מנו , בענייןהאנטנה , ותגובתך

  • From: Myron Joshua <joshm@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: pamfam@xxxxxxxxxxxxxxxxx, KFAR ETZION <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 11 Mar 2006 20:57:26 +0200

שבוע טוב
אני, כמו חברים נוספים, פניתי למנו בנושא.

אני רק רוצה לידע את כולם, שכל ה"מיילים" שאנחנו שולחים דרך
kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx נמצאים ברשת אינטרנט, פתוח לכל. חיפושים המתייחסים ל
כפר עציון יכולים בקלות להגיע לכל התכתובת ה"פנימית" שלנו.

זאת סיבה להרהר באיזה מידה רוצים לפתח דיון או להיגב דרך ה"מייל הפנימי".

כל טוב
מירון