[kfar_etzion] פטירת הרמטכ"ל

  • From: סנדי עמיחי <audvske@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 09 Jan 2008 12:59:29 +0200

לחברים שלום
מוישה וחצי היה ידיד אמת של "קרן הצנחנים"

אני זוכרת כשמוישה וחצי סיים את הקדנציה שלו כרמטכ"ל.  הוא הגיע לאחת הקייטנות,
התייצב במטבח, הוריד את הנעליים וכשהוא יחף ניגש לשטיפת הכלים.  לא אשכח את המראה
הזה - הרמטכ"ל היחף שוטף כלים למעני!

באחת הקייטנות בערב הסיום, הייתה כמנהגנו ארוחת ערב חגיגית וביקשו ממספר חברות
להיות מלצריות.  זכיתי לשרת את שולחן הרמטכ"ל.  במשך כשלוש שעות מלצרתי (לא אכלתי
באותו ערב...)

בפעם האחרונה שפגשתי אותו הוא היה ישוב בכסא גלגלים וישבנו איתו  מול החוף ב"גבעת
אולגה" ושוחחנו.

הייתה לי זכות להכיר אותו ואני משתתפת בצער המשפחה
סנדי עמיחי
כפר עציון