[kfar_etzion] בקשה לתרומת צדקה

  • From: הר זהב <harzahav@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: כפר עציון , תפוצה <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 20 Oct 2008 14:33:21 +0200

לחברי* כפר עציון שלום.

זכינו כקהילה שהמושג "צדקה" יקר וחשוב לה למעשי חסד גלויים וסמויים מן העין.
לכל משפחה מאיתנו גם סכום שנתי אותו היא מייעדת למטרות צדקה כלשהן.
הפעם אני מוצא עצמי נדרש לבקשה מיוחדת ממי שטרם העביר סכום זה למטרה כלשהי ורוצה
שכספו ייטיב עם הנצרכים.
קרובת משפחתי נמצאת במשבר בחיי נישואיה, וזקוקה לסיוע כספי דחוף כדי לפתוח דף חדש
ולטפל בילדיה (אחד מהם חולה מיום הולדתו במחלה נדירה מאד).
אני אומר באחריות מלאה, כי מי שיעביר דרכי אליה את כספו הנ"ל המוקצב לצדקה - יהיה
שותף למעשה גמילות חסד ודאי.
המעונינים ייענו על ידי בשמחה, ואם ירצו יקבלו גם פרטים דיסקרטיים יותר.

בתודה מראש, ושנזכה כולנו להיות מהמעניקים ולא מהנזקקים.

אריק.

* הפניה היא לחברים בלבד, שלהם מוקצב סכום הצדקה האמור בתקציב. אם יהיה צורך בעתיד
(והלוואי שלא יהיה...) אפנה אל כלל אנשי הקהילה