[kfar_etzion] Fw: חברת החשמל-אפרת וגושעציון-סיכום מביתהמשפט ביוםראשוןהאחרון-שווה לקרואעד הסוף!תודה לכולם!

  • From: הר זהב <harzahav@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: תפוצת כפר עציון <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 23 Jun 2011 19:29:53 +0300

לכולם שלום.

זכינו, ובאפרת מתגורר יחיאל פישמן, איש אמיץ, עקשן ואכפתי שהעז להתמודד עם השירות
הזוועתי של חברת חשמל בגוש עציון.

בשורות הבאות הוא מסכם את הדיון שהתנהל ביום ראשון השבוע בבית המשפט המחוזי בתל
אביב.
בין עשרות האנשים שהיו שם נפקד הפעם מקומנו (בדיון קודם בשנה שעברה זכיתי להשתתף
ולייצג את קהילת כפר עציון).
כפי שזה נראה, יהיו לנו הזדמנויות נוספות להשתתף במערכה מתישה (במכוון, כפי
שתקראו) זו.
בעניין זה: כידוע, יש בין עורכי הדין אנשים נפלאים, אבל, כשחזו עיני בחלקלקות של
עורכי הדין של ח' חשמל, נזכרתי מדוע המקצוע הזה עודנו מבחיל אותי.

יחיאל כותב ואני מזכיר: נא לדווח ליחיאל על הפסקות חשמל ועל נזקים למכשירי חשמל
(מקררים, מחשבים, תנורים...) כתוצאה מהפסקות אלו.

בתקווה לניצחון, שכולו שיפור השירות,
אריק