[kfar_etzion] Fw: טיפ שבועימאת גילימיני רואהחשבון : מי חייבבדוח מקווןלמע"מ?

  • From: אבאלה ואלה בילט <aabillet@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: רשימת כפר עציון <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 21 Nov 2010 20:28:53 +0200

----- Original Message -----
From: גיל ימיני
Sent: Friday, November 19, 2010 12:26 PM
Subject: טיפ שבועי מאת גיל ימיני רואה חשבון : מי חייב בדוח מקוון למע"מ?

שאלה שנשאלתי: יש לי חברה בע"מ להשכרת נכסים וקבלתי דרישה ממע"מ לדווח על העסקאות
שלי באופן מקוון החל מ 2011 ,יש לציין שמחזור העסקאות שלי הוא רק 500,000 ₪ בשנה.
האם אני חייב?

תשובה:אינך חייב, רק עסק שמחזור עסקאותיו עובר את ה 4 מיליון ₪ בשנה, או שחייב
בהנהלת חשבונות כפולה על פי הוראות ניהול ספרים ולא פקודת החברות, חייב בדוח מקוון
למע"מ. מאחר שאינך עובר את המחזור הנ"ל ואינך חייב בהנה"ח כפולה על פי הוראות
ניהול ספרים אנך חייב בדוח מקוון והנך יכול להגיש בקשה לביטול הגזירה.

בברכה,

גיל ימיני, רו"ח

גיל ימיני, רו"ח

מרכז מסחרי תאנה, אפרת