[kfar_etzion] Fw: וידוי - חטאתיעוויתיופשעתימאתגילעדרוזנברג(תגובתה שלסנדי)

  • From: בני גוש עציון <audvske@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 23 May 2010 08:51:02 +0300

----- Original Message -----
From: בני גוש עציון
To: giladrozenb@xxxxxxxxx ; כל הקיבוץ
Sent: Sunday, May 23, 2010 8:39 AM
Subject: Re: [kfar_etzion] וידוי - חטאתיעוויתיופשעתי מאתגילעדרוזנברג

שלום גילעד
אינני בטוחה שאנו מכירים אך אני מזדהה איתך לא במאה אחוזים אלה במאתיים !  סבלתי
שנים רבות מהרעש התמידי בחדר האוכל של הקיבוץ  גם בעת עבודתם הבלתי פוסקת במהלך כל
הלילה של חברות הקייטרינג השונות וכמובן בשמחות שנערכו  על הדשא וגם בתוך חדר
האוכל - כאילו התקינו את הרמקולים בתוך ביתי. לצערי חוץ מהסבל האישי שלי זה לא
הזיז לאיש! התלוננתי והתלוננתי והמשכתי לסבול.
 אמרתי מזמן שזה לא הוגן להשאיר את המגורים של "מקור חיים" צמודים לאוהל הבדואי -
רק מי שגר קרוב יכול להבין עד כמה זה מפריע. חייבים להזיז או את המגורים או את
האוהל  התרעתי גם על הסכנה בלגור קרוב לאנטנה המפלצתית - אני עדיין חושבת שזה
מהווה סכנה בריאותית. בקיבוץ לצעירי יודעים  לפעמים להחליק עניינים חשובים יותר
מהר מאשר לטפל בהם
אני מבינה ללבך
סנדי