[ke_chavrim] החלטת ועד בנושאשמחות

  • From: תמר נרקיס <tamarn@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: "ke_chavrim@xxxxxxxxxxxxx" <ke_chavrim@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 31 Dec 2014 14:44:37 +0200

לחברים שלום!
מאחר ולא הספקתי לכתוב להד, אני מפרסמת במייל החלטה של הוועד
שהתקבלה בישיבה מה 15.12.2014. הטקסט בכחול נלקח מהפרוטוקול.

א.      תקציבי קידוש
הוחלט להעלות את תקציב הקידושים לחברים שעושים קידוש ל 1000 ₪
מאחר והסתבר לי (אחרי ישיבת הוועד) שתקציב הקידוש הועלה ב12.11.2012 ל 800 ₪ אבל
החברים קיבלו זיכוי רק עבור 600 ₪,
אותם חברים שעשו קידוש ולא קבלו את כול הזיכוי שהגיע להם, ישלחו לי במייל פנייה עם
תאריך הקידוש ויקבלו זיכוי על ההפרש.

ב.      תקציבי שמחות באולם שמחות כפר עציון

כל חבר יקבל לתקציב האישי את החזר עבור האירוע באירועים הנ"ל שייערכו באולם השמחות
של כפר עציון:

·         ברית/ בריתה - החזר מלא

·         בר מצווה/ בת מצווה – החזר מלא

·         חתונה- חצי מחיר

בשבת  - אם משהו עושה באולם השמחות של כפר עציון אירוע בשבת הוא יקבל החזר על
השימוש באירועים הבאים:

·         ברית בשבת – החזר מלא

·         בר מצווה/ בת מצווה בשבת –החזר מלא

·         שבת חתן- חצי מחיר

ההחלטה לגבי האירועים באולם השמחות תקפה החל ממועד פתיחת האולם .
תמר