[ke_chavrim] עיתון "ישראל היום"

  • From: משפ' אונא <eduna@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: חברי כפר עציון בלבד <ke_chavrim@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 29 Aug 2014 07:34:51 +0300

לחברים שלום

מזה שנה ויותר, אני משקימה לקום, מתאמת עם מנחם פריד את זמן בואו לכפר עציון
עם העיתונים "ישראל  היום", בימי שישי,

אני  מיוזמתי מחלקת עיתון לאנשים שבמשך השנים האחרונות ביקשו ממני , נוצרה כעין
רשימה קבועה,  ותמיד נשארים  כ   5-8  עיתונים,

במשך תקופה ארוכה בקשתי מנחום לנדאו ואח"כ מיחזקאל , שינסו להשיג עיתונים
נוספים , וכך יהיה מספיק לכל מי שרוצה.

יחזקאל השיג כמות נוספת, כך שישנם חברים פ שונים אלי  ומבקשים שאחלק להם.

העיתון לא שלי, אני לא אחראית עליו,  ב"ה שום וועדה ושום בעל תפקיד  לא הטיל
עלי משימה זו.

אני לא מוכנה לספוג כעסים בימי שישי, בנושא זה !!, אפשר לדבר בכבוד, לבקש
שאשתדל לשים גם למבקש.

אפשר לפנות ליחזקאל שינסה  להשיג עוד  כ25    עיתונים.

התזכורת המכוערת בכל פעם "כאן לא יבנה" , או בדומה לזה  מיותרת לחלוטין,

אין לי בעיה להפסיק לחלק עיתונים אלו, ולדאוג רק לעצמי.  לאט לאט אני מתחנכת
בכפר עציון להתנהל  באופן איגואסטי.

  שתהיה לכולנו שבת שלום שקטה ומבורכת.