[ke_chavrim] מעבדות לחרות

  • From: הר זהב <harzahav@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: תפוצת חברי כפר עציון <ke_chavrim@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 14 Apr 2014 10:17:04 +0300

שלום לכולם.

כשהנעתי הבוקר את הרכב שלקחתי, גיליתי שכמות הדלק בו היא פחות מרבע מכל.
במקרים כאלה (ולצערי, הם לא ספורים) אני נוהג להתקשר לנהג האחרון ולשאול אותו מדוע
הוא חושב שהזמן שלו יותר יקר מהזמן שלי (הניסוח בפועל יותר עדין).
הפעם התחקיתי אחר מסע הרכב הזה וראיתי ששה אנשים שונים (וטובים, כמובן). לפי
המחשב, שלושה נסעו ברחבי הגוש; שניים לירושלים; ואחד, כנראה, לא נסע בפועל.
אין לי כוח להתקשר לכל אחד מהם, ומלבד זאת, הבעיה הזו היא מחלה ציבורית. לכן אני
פונה לכלל החברים ומבקש: אנא, כבדו את מי שנוסע אחריכם. ההגיון והנימוס מחייבים
נהג שחוזר מנסיעה לתדלק רכב שבו פחות מחצי מכל מלא. מנסיון רב, זה נמשך עד ארבע
דקות (בזמן התידלוק אפשר גם לנקות את החלונות) , במסלול שמוסיף כמאתיים מטר
לחשבון.
זה משהו קטן כל כך לנהג ואפשר לעמוד בזה. בטח לא להתנהל בצורה שמישהו אחר (אני,
במקרה הזה) ימצא את עצמו משרת את האדון הקודם.

ולמי ששואל: מיד לאחר הבירור הוירטואלי נסעתי לתחנת הדלק ומלאתי בו 33 ליטרים.

בברכת חג חרות שמח ופסח כשר לכולנו,
אריק