[ke_chavrim] Re: תוכנת_סידור_רכב

  • From: משפ' סומך <somc@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: yankee@xxxxxxxxxxxxxxxxx, ke_chavrim@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 06 Feb 2014 19:04:19 +0200

יענקי חברי היקר
בזמן אמת כאשר חבר נמצא מול המחשב וזה יכול להיות שעות הבוקר המוקדמות, או שעות
אחה"צ ערב לילה המאוחרות. וההזמנה שלו נעלמה, גם אם תתקשר למתנכתים זה לא יועיל
מכיוון שנקודתית לאותו רגע אין למי שהזמין רכב מכיוון  "ההזמנה שלו עפה" מהסידור,
ולמתכנתים אין רכב חלופי לתת לו באותו זמן ואולי גם לגרשון לא תהיה אפשרות.בכל
הכבוד לתקופת ההרצה למחשב אין זה אומר שגם אנחנו צריכים להיות "בתקופת הרצה" שבה
אנו מתרוצצים סביב סדרן רכב. אז בבקשה תעביר את הבעיות האלו ועוד נוספות אותם אתה
שומע מחברים לחברה ששילמנו לה במיטב כספנו.אגב.התוכנה הקודמת היתה מעולה ואין לי
מושג מה היה הצורך הדחוף בהחלפתה  והוצאה מיותרת עבור תוכנה שרק מעצבנת.
בברכה
אפרים