[ke_chavrim] פתיחת קלפי-מועמדות יחזקאללראשות המועצה

  • From: אפרת כהן <efrat@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: תפוצת חברים (ke_chavrim@xxxxxxxxxxxxx) <ke_chavrim@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 7 Dec 2011 16:36:49 +0200

לחברים שלום,
חולקו היום פתקי הצבעה וההסברים מצ"ב.
מוזמנים לבוא ולהצביע. הקלפי פתוחה עד מוצאי שבת בשעה 23:00.

ב"ה ‏י"א בכסלו תשע"ב, ‏7/12/2011

הנהלת האסיפה וו' הקלפי

הנדון: הצבעה בקלפי בנושא מועמדות יחזקאל קליין לראשות המועצה
לציבור שלום

·         בעקבות אסיפת החברים מיום שני, 5.12.2011, מועברת לקלפי הצעה להחלטה
בנושא:
"מועמדות יחזקאל קליין לראשות המועצה"

·         מועד ההצבעה בקלפי: הקלפי יפתח מיום רביעי, י"א בכסלו, 7.12, בשעה 12:00
, עד מוצאי שבת, אור לט"ו בכסלו, 10.12, בשעה 23:00.

·         לנושא זה פתק הצבעה ופתק שמי .

·         ו' הקלפי כוללת את חברי הנהלת האסיפה: אריק, אליעז + אפרים

·         הנחיות נוספות: יש לשים בתיבת הקלפי את פתק ההצבעה + הפתק השמי של החבר
המצביע (ניתן להפריד בין הפתקים) ; יש להקיף בעד  או נגד בלבד, פתק אחר הינו פסול.

הנהלת האסיפה וו' הקלפי: אריק(יו"ר), אליעז ואפרים

­­____________________________________________________________________________________________

בס"ד, יום שלישי י' בכסלו תשע"ב

לציבור החברים שלום!
לקראת ההצבעה בקלפי בנוגע לבקשתו של יחזקאל קליין, לאפשר לו להגיש את מועמדותו
לראשות המועצה, ומכיוון שמדובר בהחלטה בעלת משקל גדול, מצאנו לנכון לידע את הציבור
בדיונים שעמדו בדרך להצבעה בקלפי.

א.      בישיבת הוועד מס' 19 מיום כ"ח בחשוון תשע"ב, 25/11/20111 הביע  יחזקאל
קליין את בקשתו
לקבל מהוועד והקיבוץ את ברכת הדרך וכן תקציב בסך 100,000 ₪  (המהווה כמחצית מהסכום
הנדרש לקמפיין. המחצית השנייה תגויס מתרומות).
בבדיקה שערך  מול תקנות משרד הפנים , מועמד המקבל יותר מ-20%  מקולות המצביעים
מקבל החזר הוצאות  הקמפיין מול קבלות.
הועד ביקש מיחזקאל להציג את סגנו המיועד  לפני המשך הטיפול בנושא. יחזקאל באסיפה
אמר שאינו יכול לעשות זאת עד שלא יצא רשמית למרוץ.

ב.       ביום שני  האחרון (5/12) התקיים דיון באסיפת החברים ובו הועלו הדברים
הבאים:

 *   האם יחזקאל הוא מועמד של כפר עציון או אדם פרטי שרץ ומתוקף היותו חבר בקיבוץ
זקוק לגייס את הכסף מתוך הקיבוץ? (הבדל בניסוח בין 'לאפשר' ו'לשלוח')
 *   האם ראש מועצה מהקיבוצים יועיל או יזיק לקיבוצים (כי ייבדקו האם עושה לביתו)?
 *   זו בעצם בקשה למימוש עצמי של חבר. חבר שיוצא ללימודים בתואר ראשון עולה סכום
גדול בהרבה (גם לא עובד בתקופה זו וגם עלות הלימודים), ולתואר שני הקטנת המשרה
ועלות הלימודים מגיעים בערך לסך של 100,000 ₪ .
 *   נראה שיש היום כבר 3 מועמדים שרצים: יאיר וולף, דוידי פרל, ויהושע דסקל, כך
שהסיכוי לעבור את ה- 20%  הולך וקטן ועמו הסיכוי להחזרת הכסף.
 *   נדונה הצעת הוועד להתנות את הכסף, במידה ויחזקאל יקבל רוב בקלפי, בסקר מקדים
לברור סיכויי ההצלחה של יחזקאל. האסיפה החליטה להוריד דרישה זו.
סוכם:
הנושא יובא להצבעה בקלפי. במידה ויזכה ברוב (רגיל), כפר עציון תעמיד הלוואה בצירוף
ברכת הדרך ובתקווה להצלחה.

הנוסח להצבעה- קיבוץ כפר עציון יאפשר ליחזקאל קליין לרוץ לראשות המועצה ויעמיד
לרשותו הלוואה של 100,000 ₪ (שתוחזר רק במידה ויעבור את 20% הבחירה)
יחזקאל יחתום על התחייבות לא לחרוג מהתקציב שעומד לרשותו בפועל.

נחום ואפרת.

בס"ד
לקראת ההצבעה בקלפי
לחברים שלום!
בשבועות האחרונים פנו אלי מספר לא מבוטל של תושבי גוש עציון וביקשו שאגיש את
מועמדותי לכהן כראש המועצה. הפניות היו ממיגוון רחב של אנשים ממרכז הגוש, מזרחו,
וגם מהר גילה וקידר. לאחר חשיבה והתייעצות החלטתי להרתם למשימה חשובה זו. הנושא
נדון בוועד והוחלט להביאו להכרעת החברים.
באסיפת החברים שדנה בבקשתי לרוץ לראשות המועצה, נכחו לצערי מעט חברים. כדי לאפשר
הצבעה מתוך הכרת הנושא, הוצע שאפרת תוציא בכתב סיכום דברי החברים שנאמרו בהתייחסות
לבקשתי ואני אעלה על הכתב את הדברים שאמרתי.
די זר לי לשבח את עצמי, שנים רבות אני פועל בעשייה ציבורית לפני ומאחורי הקלעים,
ובכל זאת הנסיבות מחייבות.
אני מ ודע לאחריות האישית והציבורית המוטלות על כתפי ראש מועצה. להערכתי הניסיון
הרב שרכשתי בתפקידי השונים יסייע לי לקבל את אמון תושבי הגוש ולמנף את גוש עציון.
שימשתי בתפקידים שונים בבית כפר עציון: ריכוז ענפים, גזברות, ניהול מפעלי התעשיה.
בתפקידים של שליחות ציבורית מטעם הקיבוץ והתנועה: מדריך חברתי ושותף להקמת ההאחזות
תקוע, חבר ההנהלה ובעל זכות חתימה בארגון הקניות "משקי הרי יהודה", שליחות בנ"ע
בארה"ב, נציג הקבה"ד בפורום עלייה, חבר הנהלה בבנ"ע העולמית.
בעשיה בגוש עציון: הקמת פארק התעשייה וניהולו, ייסוד וניהול עמותת התיירות, סמנכ"ל
החברה לפיתוח גוש עציון. טיפול בפרוייקטים חינוכיים וכלכליים, גיוס משאבים
ממשלתיים ופרטיים לפרויקטים בכפר עציון ובגוש עציון. ייצוג גוש עציון בארץ ובחו"ל
בכנסים שונים. הובלת סיורים של אחמי"מ עיתונאים, מעצבי דעת קהל ובעלי השפעה מהארץ
ומחו"ל.
בעשיה מחוץ לגוש עציון: שימשתי כבורר בין מועצות ליישובים ובין גופים בתוך מרחב
המועצה מול יזמים פרטיים. עסקתי בנושא התיירות ופיתוחה ביש"ע ובגוש קטיף.
קשרים עם משרדים ממשלתיים: במהלך שנות עבודתי יצרתי קשרים במשרדי ממשלה שונים,
אנשי מפתח  ברמה המקצועית ודרכי ההתנהלות מולם נהירות לי.
בהתמודדות לבחירות יש  אמנם סיכון כספי מסויים, אך להערכתי -המגובה בהערכות של
תושבי הגוש שפנו אלי, בעבודה נכונה יש לי סיכוי להצליח.
לפי חוק הבחירות מתמודד הזוכה לפחות ב20% מקולות הבוחרים, מקבל החזר כספי משמעותי
לכספים שהוציא במהלך ההתמודדות.
מיגוון התחומים בהם עסקתי [ ניהול, תעשיה, תיירות, חינוך, עלייה] היכולת שלי ליצור
קשרים בינאישיים טובים וההיכרות שלי עם אנשים רבים יכולים להוות מצע נכון לתפקוד
מוצלח של ראש מועצה.
יחזקאל