[k-pea] Testo 1 2 3

  • From: cxu@xxxxxxx
  • To: k-pea@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 27 Dec 2003 16:24:45 +0000

 Saluton kaj bonvenon al Komputila P.E.A., la diskutlisto pri komputilajxoj
rilatitaj al PEA (logikas, cxu ne?)
Se vi ricevis cxi tiun mesagxon, gratulojn!! Nuntempe ni estas tri - la tri
kiuj permesas eniron de novaj membroj.

Unua novajxo: Servisto (Pentium1 je 133MHz, 32RAM, 1GB disko) jam havas
mastruman sistemon Open-BSD. Mi nun agordigadas gxin por funkcii kiel
fajrmuro. Gxi servos retaliron kaj printilon al mia(j) alia(j) komputilo(j).
Al interreto, gxi servos HTTPn (cxu Apache? Tux?) kaj eble FTPn. Kaj kion
ajnmi volos, kompreneble. Gxi malmulte potencas, tamen eblos krei kontojn.
Eble posxtservo ankaux? SSH? Vi helpu min sugeste.

Gxis kaj respondu!

Nuno

Clix Rapidix - Aumente até 6X a velocidade da sua Internet Adira em
http://acesso.clix.pt e comece logo a navegar