[k-pea] Retadresoj (antawe: "Re: Welcome to Portugala Esperanto-Asocio")

  • From: António MARTINS-Tuválkin <antonio@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: k-pea@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 13 Aug 2008 19:41:31 +0100

On 2008.08.13, 01:08, Nuno Magalhães <vesperto@xxxxxxxxx> wrote:

> Ĉu vere necesas tiom da retadresoj?

Mi kredas, ke jes. Kompreneble, iuj havus tre malmultan trafikon, aŭ nun
nenia duma uzo. Do, ne necesas krei ĉiujn jam tuj.

Por internaj kontaktoj kun/de aliaj organoj, fakoj, servoj kaj
komisiitoj. Ne por kontakto kun membroj kaj aliaj movadaj organizoj (por
tio estas asocio@), nek kun la ĝenerala publiko kaj instancoj (por tio
estas contacto@).

Cetere al/el asocio@ kaj contacto@ venas/iras traktendaj kaj arĥivendaj
kiel “oficiala” poŝto (do principe preter la sekretario), dum estraro@
vehiklas internajn mesaĝojn.

Eble estraro@ povas plusendi al pea_estrar?

Kontakto kun/de la Kontrola Komitato. (Ĝi agadas preskaŭ nur simbole, kaj
1-foje jare, sed eĉ tiel estas aŭtonome kaj jure grava organo.)

Jes, unu- aŭ du-foje jare. Tamen, kiel supre.

Nu, kontraŭ la Vorto de Sankta Ĝoano, mi kredas ke Lernado estas pli
vasta ol Instruado. Mi emas entute ŝanĝi iam la nomon de tiu fako. (Iame,
ĝoane, ĝi estis Departamento de Instruado / Departamento de Educação
(poste iĝis bonŝance Ensino…).

Gazetoj@ koncernas la periodaĵan bibliotekon — do esperantlingvajn
gazetojn: kontakto kun aliaj bibliotekoj por interŝanĝo, interŝanĝoj de
NB kun aliaj antaj periodaĵoj, k.t.p.

Eltondoj@ koncernas la kolektadon (k.ĉ.s.) de mencioj pri esperanto en la
portugalia gazetaro.

Do, tute malsamaj aferoj, sed ja retpoŝta trafiko momente nulas. Iom de
tio kion oni farus per gazetoj@ mi momente faras per bulteno@.

Kontaktoj kun la amaksomunikiloj — gazetaraj sciigoj, konferencoj, k.s.

Subvencioj k.s.

Temas pri organizado de ekspozicioj k.s. Aparta poŝtujo, aŭ eĉ adreso,
por tio ĉi nur sencos kiam estos specifa homo okupiĝanta iel aŭtonome pri
tiu ĉi tasko — samon por ĉiuj aliaj supre menciitaj.

--
António MARTINS-Tuválkin                                            ____.
<antonio@xxxxxxxxxxxxxxx>                                          |  ()|