[k-pea] Re: DNS de esperanto.pt misfunkcias

  • From: Nuno Magalhães <nunomagalhaes@xxxxxxxxx>
  • To: k-pea@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 9 Aug 2009 10:10:23 +0100

> Korekt’: Iu kreteno tion decidis. Kial nur unu jaron? Ĉu oni supozis ke
> post eble esperanto ŝanĝus sian nomon?

Laux mia (fusxa) memoro oni tion decidis estrarkunvene. Jaron cxar
plejmulto de estraro ne komprenas kial estu tioma konfuzo pro
tajpmasxinoj.

> Intertempe, mi konstatis ke jam longe poŝton de PEA (al la adresoj ĉe
> web.pt) neniu (!) ricevis. Pri tio kulpas mi.

Kial ne uzi la retadresojn de esperanto.pt?

> (Aldonendas Jozefo al tiu ĉi listo, mi opinias. Eble ankaŭ Oksigeno kaj
> Migasf.)

Cxu vere?... El tiuj, eble migasf, se li ankoraux esperantumas -
lastfoje ke mi auxdis pri li, translokigxis francien.

--
()  ascii-rubanda kampajno - kontraŭ html-a retpoŝto
/\  ascii ribbon campaign - against html e-mail