[jizdoteka] Re: Existujici Python projekt

  • From: Karel Válek <kaja.valek@xxxxxxxxx>
  • To: jizdoteka@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 25 Jan 2016 20:41:46 +0100

+1

Souhlas, bude lepsi si nabastlit neco vlastniho, pro zacatek by jednoduche
veci stacit mohly a system duvery tam treba dobudovavat pozdeji s tim, ze
pujdeme cestou agilniho vyvoje.
Chtel bych proto navrhnout:

Udelejme zaklad - ucty, seznam mest, eventualne uz rovnou naimplementovat
duveru (treba jak u jizdomatu, jednoduchy inty na scitani / odecitani, asi
vite, co myslim).
Mapy bych osobne ze zacatku nedaval, spis bych se soustredil na to co mel
jizdomat - neco jako nastenka, ktera svoji funkci plnila vic nez dobre.

Nevim, jak by vypadalo propojeni s Facebookem, ale pokud ma FB nejake
rozumne API, tak jej projdu. Na zacatek asi bude stacit nejaky simple login.

Dne 25. ledna 2016 20:30 Jan Pokorný <jenompokorny@xxxxxxxxx> napsal(a):

Stavět na existujícím projektu podle mě má smysl jen tehdy, pokud bude mít
dobrou dokumentaci, a bude mít REST API, které by se dalo použít. Většina
těch projektů je poměrně basic (nabídky/poptávky cesty), neřeší složitější
věci na implementaci (mapy, routování, systém důvěry atp.) a typicky je to
serverová aplikace, co plive rovnou HTML, nikoliv REST API. Možná z nějaké
půjde vytáhnout nějaký dobrý princip/knihovna, ale myslím si, že spíše než
předělávat existující projekt bude jednodušší ony základy vytvořit znovu,
rovnou s ideí toho, že to má být větší a komplexnější systém.

Dne 25. 1. 2016 v 20:13 Martin Vician napsal(a):

Z toho co jste psali mi prijde, ze by bylo dobre se zkusit podivat na
nejaky existujici Python projekt s podobnou funkcnosti.

Viz
https://github.com/search?l=Python&o=desc&q=carpool&s=updated&type=Repositories&utf8=%E2%9C%93

Zkusim neco otestovat a prosim jestli by mi nekdo mohl pomoct - asi piste
sem recenze a co zacinate at nam to jde od ruky.

Predem diky moc,
Martin