[infostudents] Re: Meike sent you a friend request on Tagged :)

  • From: "S. Wittenberg" <wittenb@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: infostudents@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 10 Sep 2008 19:17:02 +0200

ich sach ma: hä?

Meike Aulbach wrote:
Tut mir auf jeden Fall leid, dass diese Mail hier reingerutscht ist. Hab heute morgen im Halbschlaf einen unbedachten Klick getätigt und dann ging die Mail an alle Adressen in meinem Mailaccount...
Sorry und liebe Grüße,
Meike

2008/9/10 Jonas Gehring <jonas.gehring@xxxxxxxxxxxx <mailto:jonas.gehring@xxxxxxxxxxxx>>

    Hm... wie war das noch mit Informatikern, Freunden und Beziehungen?

    2008/9/10 Meike A. <sonne@xxxxxxxxxxx <mailto:sonne@xxxxxxxxxxx>>:
    > If you can't see this email please click here
    > Meike A.
    > Meike A. has added you as a friend
    > Is Meike your friend?
    > Click Yes if Meike is your friend, otherwise click No.
    > But you have to click!
    > Please respond or Meike may think you said no :(
    > Click here to block all emails from Tagged Inc., 110 Pacific
    Mall Box #117,
    > San Francisco, CA. 94111
    > --- Sent through the Infostudents Mailinglist List Archive:
    > http://www.freelists.org/archives/infostudents/ Subscribe /
    Unsubscribe:
    > http://www.freelists.org/list/infostudents

    List Archive: