[infoshkola] Prochetete!

  • From: Radko Dinev <radkodinev@xxxxxx>
  • To: infoshkola@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 5 Feb 2004 13:33:07 +0200 (EET)

Zdraveite!

Prez tezi nqkolko dni kvo li ne se sluchi, i ne mojah dori e-mail-a da si
proverq. Syjelqvam ako sym vi obyrkal planovete.

Az nqmam vyzmojnost za shkola sega. Pochivaite si i chat-pat reshavaite
tva-onva. Chetete!...

Obache za smetka na tova sym vi podgotvil 55 matematicheski zadachi ot
kombinatorika. Shte gi pusna nai veroqtno dovechera s instrukcii. Shte imate ot
roda na 48 ili 60 chasa vreme da mi pratite kraini otgovori v opredelen format
(shte doizqsnq po-kysno). Inache trqbva (ako sednete navednyj) da gi izreshite
za 140-160 min. Trqbva da nablegnete na logikata, ne tolkova na formuli.
Logikata!

Poveche za tova dovechera...

Abe hora reshete zadachite, pratete gi, i bez poveche obqsneniq. Estestveno,
kakto si pojelaete. To si e za vas. Prashtaite gi na Bono i na men =>
"<ime>_<familia>_NZS04".zip s 6 source-a vytre, kakto i "person.txt" s imeto na
1-q red i systezatelnata groupa na 2-q red. Bez nishto drugo, bez EXE-ta.

Otnovo vi napomnqm da pishete po-stegnato mail-ite si za mailing lista.
Tri dni ne si bqh otvarql poshtata i suma ti pisma sys suma ti text vytre :).

Pozdravi, Rado...

http://dieti.GBG.bg - Препоръки за здравословно хранене

Nie ne se predavame i ne otstypvame,
nie prosto napredvame v druga posoka...