[infoshkola] DJGPP

  • From: Radko Dinev <radkodinev@xxxxxx>
  • To: infoshkola@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 29 Feb 2004 21:37:31 +0200 (EET)

Abe DJGPP raboti kogato mu skimne, ama zaraboti li moje da cyfnesh napravo :)

nai veroqtno pod XP nqma da raboti, pod 98 trqbva da raboti
pod 95, 2000 & ME ne znam kak se dyrji

pri vsichki sluchai trqbva da probvate s runme.bat ot comanden red i posle da
napishete rhide :) ako ne stava probvaite s <djgpp_folder>/bin/setdjgpp.bat
(ili neshto ot toq rod beshe).

poigraite si malko v kyshti da go puskate po razlichni nachini, dokolkoto e
vyzmojno :P Ako trqbva si kachete windows 95,98,2000,ME,XP vyv vsichki vyzmojni
versii (Gold, FE, SE, Professional, Home, Server.........) i probvaite. Taka
shte ste napylno podgotveni za vsqko systezanie (osven ako ne vi plqsnat nqkvi
baraki s win 3.11 :))))

Pozdravi, Rado!

http://dieti.GBG.bg - Препоръки за здравословно хранене

Nie ne se predavame i ne otstypvame,