[ieee-sb] svecana vecera, moj posao, sastanak itd

  • From: Igor Belša <igorbelsa@xxxxxxxxx>
  • To: ieee-zagreb-sb@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 11 Nov 2009 23:44:33 +0100

Hej. Evo i mene napokon natrag. Kao neka epidemija svinjske gripe pa smo
morali odrađivati cijelodnevne smjene na konferenciji. tako da je moj
dolazak danas na sastanak bio samo jedna lijepa želja.

Uglavnom, ne znam koliko ste pričali o svečanoj večeri, ni što to točno je,
ni kolko se plača, ali ja sam zainteresiran. Budem potražio mail da vidim
što tamo piše, sjećam se da sam dobio nešto. Ali svaki info je dobrodošao.
:)

Lol na moj posao i e-student. Al' bit će sutra ljudi, ima interesa.

Inače, primjetite da je ova poruka (nadam se) poslana preko nove mailing
liste. Zasad smo na listi samo ti, Jeleno, ti Igore B., i moja malenkost.
Recimo da je ovo test. Kako vam se čini? Jel sve ok? Primjetite da niste
morali ništa klikati niti se registrirati (?). Naravno, [TAG] je opcionalan
i mogu staviti bilo koji nam paše. Ovaj je ad hoc.

Lijep pozdrav,
Igor Belša