[ieee-sb] Re: Sastanak sutra, 13 h

  • From: Ivana Stupar <ivana.stupar@xxxxxx>
  • To: ieee-zagreb-sb@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 25 May 2010 13:02:57 +0200

A joooooooooj, od 13 do 14 je predavanje za Ericsson Summer Camp na koje sam
ja baš jako jako htjela otići, tako da vam se onda priključim ako nakon 14
sastanak još bude trajao, ili ako ga kojim slučajem pomaknete... :-P

Btw, hoće li biti što od STEP-a ove godine? Znam da smo nešto spominjali na
pretprošlom sastanku...

Pozdrav,
Ivana