[ieee-sb] Par servisnih i najave

  • From: Igor Belša <igorbelsa@xxxxxxxxx>
  • To: ieee-zagreb-sb@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 13 Oct 2010 00:39:19 +0200

Bok svima.

Par obavijesti:

MAILING LISTA:
- Proljetno čiščenje grupe u jesen je obavljeno. Ako je netko slučajno
pogreškom obrisan i nije dobio ovu poruku, neka se javi. :)

URED:
- Zadovoljstvo mi Vas je obavijestiti kako smo i ove godine dobili na
korištenje ured u C-zgradi. Ispod C-zgrade, zapravo. Mali je, prljav i star,
ali naš je i zato ga volimo. Prvom prilikom nakon međuispita imat ćemo
akciju čiščenja ureda, reorganizacije, i prigodno tradicionalno druženje.
Ivana i Tea će ovo organizirat. Naravno, organizirat ne znači obavit cijeli
posao. Zato ćemo i mi ostali članovi rado pomoći.

AKCIJA UČLANJIVANJA:
- Došli su promotivni materijali za "Membrship Development", ilitiga za
akciju učlanjivanja, koja je odgođena za početak drugog ciklusa. Za ovo ćemo
trebati volontere da kampiraju na faksu pored štanda.
- Svi koji se jave za dežuranje, dobiti će prigodnu IEEE majicu da se
istaknu.
- Također, do kraja međuispita očekujem od svakoga točno jednu ideju kako
privući što više članova da se učlane. Nemoralne ideje službeno moram
odbiti.

Mislim da je to to zasada. Vidimo se i sretno s međuispitima onima koji ih
pišu, humanitarno s ispravljanjem onima koji ih ispravljaju. :)

Lijep pozdrav
Igor

PS:
U paketu su stigle i 4 nove kemijske olovke. Sad napokon imamo kemijskih
olovaka.