[hvmk.blekinge] Högvakt 2022

  • From: "Björn Ericson" <dmarc-noreply@xxxxxxxxxxxxx> ("bjorn.ericson80")
  • To: Gunnar Råhlén <dmarc-noreply@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 1 May 2022 18:06:34 +0200

Hej alla!
Här kommer ett program för hur högvakterna kommer se ut, när och vilken musik som ska spelas på vilken plats i programmet!

Med vänlig hälsning, Björn Ericson

 Hej igen!
Jag skickar även ut påminnelse i Bokat inför repetitionsdagen söndagen den 8/5. Skriv in om ni önskar specialmat för jag måste beställa detta på fredag denna veckan! Vi kommer ha samma upplägg som i söndags med blandad marsch och inomhusrepetitioner.    MV Gunnar