[hu-nvda] Re: tapasztalatok

  • From: "Rob" <robjoy@xxxxxxxxxxx>
  • To: hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 28 Nov 2009 09:47:59 +0100

Sziasztok,
A beágyazott objektumokra ráállva be kell lépni interaktív módba (nvda+szóköz),
majd tabokkal lépkedve, ha vakbarát az adott objektum az nvda felolvassa a
gombokat, stb.
Ha nem, mint ahogy ez látható a podcastunk  oldalán is, az nvda nem fog semmit
mondani, de a mozgás a gombok között ugyanúgy megtörténik, és ezek szóközzel
aktiválhatók.
Kilépni escape-vel vagy nvda+szóközzel lehet.

További szép napot,
Robi