[hu-nvda] Re: Érdekes jelenség!

  • From: Rob <robjoy@xxxxxxxxxxx>
  • To: hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 01 Mar 2009 11:05:26 +0100

Hello,

Próbáld meg az nvda+szóköz billkombinációt.

Üdv,
R.

ha leakar jelentkezni err� listarol, akkor irjon a
hu-nvda-request@xxxxxxxxxxxxx
cimre, a "unsubscribe" sz� a targyban.

Tekintse meg a lista honlapj�a //www.freelists.org/webpage/hu-nvda
oldalon talalhato. Itt tobb informaciot tud kapni a szoftverrol �letudja