[hu-nvda] próba-szerencse?

  • From: "Dr. Simon Gergely" <dr.simon.gergely@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 26 Apr 2010 23:05:19 +0200

Sziasztok!

A Display-model 3469 verziót egyelőre nagy óvatossággal ajánlom csak. Tegnap
feltettem, és egyelőre nem látom értelmét a képernyőhuroknak a jelenlegi
formájában. Úgy tudom elképzelni viszont, ha a megfelelő NVDA-szkripteken ki
lehet jelölni a képernyő meghatározott részét, hogy pontosan mit olvasson
belőle fel. Így már biztosan sokkal jobb eredményt érnénk el, mint azzal, ahogy
a kontroll-nvda-f2-vel gyakorlatilag az egész aktív ablakot felolvassa. Ennek
itt ebben a formában még nem igazán lehet hasznát venni.

a hivatkozott verziót viszont azért is csak óvatosan ajánlom, mert a windows
live mailt teljesen képes összeomlasztani, míg a main 3465-ös snapshot
verziónál (amelyben nincs benne a képernyőhurok) semmi probléma nincs a win
live maillel. Emlékszünk, korábban össze-összeomlasztotta az nvda, de ma már
nem.

Ráadásul, amíg a DisplayModel 3469-es verzió pénteken jött ki és azóta nem
jelent meg belőle újabb, a Main 3465-ös hétfői.

Őszintén szólva: kíváncsi leszek a DisplayModel fejlődésére, de ezzel szerintem
még lesz mit dolgozni bőven, viszont akkor jó lesz.... Csak még mi nem látjuk
az irányt: elég, ha a fejlesztők tudják.

S.geri
"Tudtuk, hogy az ember esendő, S nagyon adós a szeretettel." (Ady)