[hu-nvda] ie-kérdés

  • From: "Dr. Simon Gergely" <dr.simon.gergely@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 22 Sep 2010 23:35:34 +0200

Sziasztok!

a 2010.2 beta nvda-t tesztelem, és az alábbi hibát tapasztaltam.
Internet explorer 8-ban előfordul, hogy a navigációs gyorsbillentyűk nem
találják meg a vonatkozó elemeket: elválasztót, táblázatot. azt mondja pl.,
hogy nincs több táblázat, nyilakkal viszont meg tudom keresni, és a
kontroll-alt-nyilakkal tudok is navigálni benne rendesen.
Firefoxban rendesen használható.

Volt erről már hibajelentés? Lehete valamit tenni (pl. valami beálítás), hogy
jobban felismerje az ie-ben az oldalakat?

S.geri
"Tudtuk, hogy az ember esendő, S nagyon adós a szeretettel." (Ady)