[hu-nvda] Re: [hu-nvda] közvéleménykutatás

  • From: "Pille" <pille@xxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 17 Jan 2010 15:55:33 +0100

Érdemes volna capchát alkalmazni, de vakosat. Pl. Vakinfón van ilyen jellegű.
Ha elkészítenek/találnak ilyet, az engem is érdekelne :).
Pl. "írd be számmal: százhuszonhárom" Ez annyira nem zavaró, nem kell hozzá
regisztrálni és vakosan is használható, valamint kivédhető (jobban) a spammerek
tevékenysége.

***
Pille (Pál Zsolt) - Hobby R. főszerk., Vakrepülés kommunikáció
Tel.: (+36-30) 913-80-80.
www.pille.hu, www.hobbyradio.hu, www.vakrep.hu