[hu-nvda] Re: [hu-nvda] közvélemény kutatás

  • From: "dr. Simon Gergely" <dr.simon.gergely@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 1 Mar 2012 04:30:18 +0100

Sziasztok!
A mailmannal jó tapasztalataim vannak, megbízható. Ha akartok váltani, nekem nem fog gondot okozni. Amikor én listakezelőt váltottam, eléggé liberális voltam. Akinek tudtam, küldtem meghívót, aki akart, feliratkozott magától, akinek nem volt fontos, nem jött át. Azonban a közösség egy nem túl hosszú idő alatt összeállt újra és azóta is stabil. Ha tehát nem sikerül mindenkit átvenni, az szerintem nem olyan baj akkor, ha egyúttal meglesz az új lista hírelésének a lehetősége.

Tekintse meg a lista honlapját a //www.freelists.org/webpage/hu-nvda