[hu-nvda] RE: [hu-nvda] hírek újra

  • From: "Dr. Simon Gergely" <dr.simon.gergely@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 29 Apr 2010 23:14:35 +0200

Sziasztok!

Áron, nem jártam most sem sikerrel a képernyőhurkos változattal (3470-es, DisplayModel verzió).

Kérlek, jelezd a fejlesztőknek, hogy: összeomlasztja a windows live mailt, a boinc managert. Egyelőre nem sikerült kitapasztalnom, hogy más programokkal jobban együttműködik-e. Az openoffice-szal próbáltam, de az openoffice vezérlőpultjával (ami az openoffice.org ikonra indul el) nem tapasztaltam változást. A különböző gombokat, ikonokat nem olvassa, így csak a startmenüből tudom az egyes alkalmazásokat indítani. A writerrel foglalkoztam, a többi alkalmazással nem igazán.

A Jómagam szótár 8-as változatát próbáltam, mivel ezt a jaws megfelelően olvassa, de most sem olvasta jobban. A Boinc manager tálcamenüjét viszont most már olvassa.

Tehát a hibák:
- összeomlasztja a win live mailt
- összeomlasztja a boinc managert (lásd: Berkeley Open Infrastructure for Network Computing).

Ezért: a Main 3477-es snapshotot tettem fel helyette, azzal rendesen megy a win live mail.

S.geri
"Tudtuk, hogy az ember esendő, S nagyon adós a szeretettel." (Ady)

Tekintse meg a lista honlapját a //www.freelists.org/webpage/hu-nvda