[hu-nvda] Re: [hu-nvda] Re: java access bridge x64 alá

  • From: "dr. Simon Gergely" <dr.simon.gergely@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 20 Sep 2011 22:57:58 +0200

Szia, Rob!
Hát az a helyzet, hogy kerestem, de nem találtam 64 bites firefoxot, pedig
eredetileg azt akartam felrakni.

Az Openoffice a Libreoffice elődje, és tuti java alapú, azt használtam, amíg
nem volt libre office. Lemondanék a javáról, ha tehetném.

Megnézem az általad írottakat, hátha lesz valami használható. Nem bánnám
persze, ha tudna pdf-be menteni, de ... majd látjuk.

Amúgy minél több progiból keresem a 64 biteset, így thunderbirdből, win live
mailből, winampból stb. Ha van és van javaslatod, ötleted, előre is köszönöm.

Ja és bocs, ez  már kicsit off a listán, csak annyiban nem, hgoy a 64 bites win
alá nvda használható egyelőre, tehát szempont, hogy működjön az adott progi
nvda-val.