[hu-nvda] Re: [hu-nvda] Re: [hu-nvda] nvda fordítás

  • From: Tomi <geczy@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 15 Jun 2008 18:19:52 -0400 (EDT)

Tisztelt lista!

Bár a fordítást már átnézték jópáran, egyetértek az otlettel és minden változást megköszönném. Tudom, hogy a magyar nyelvtanom nem a legjobb, és nincs tökéletes
fordítás.

Jelenleg Baltimore-ban vagyok, jó pár száz KM. otthontól, 8 hétig egy nyári programban. Elég foglaltak leszünk egész nyáron, de esténként szerintem lesz
idom internetezni.

A fordítás fájla a nvda.po, de pontosan kell lementeni és írni, mert egy extra " jel vagy furcsa karakter a konvertálást sikertelenné tehetik. A fájl az
NVDA fo ágában található,

trunk
http://svn.nvda-project.org/nvda/trunk/

a fájlban található locale mappában, azon belül a hu és lc_message kyonvtárban. A msgid " " az angol szoveget tartallmazza, még a msgstr a magyar fordítást.

A po fájlt csak a Python tudja .mo fájlba konvertálni, ez egy bináris verziója a .po fájlnak amit a NVDA beolvas. Tehát a Python 2.5 kiadással lehet átkonvertálni.
Ez nekem meg van, és minden módositott .po fájlt áttudom konvertálni. Épp most kell mennem, a földszíntre, de még ma este vagy holnap befejezem ezt az
üzenetet. Ha bármilyen kérdés felmerül, ide nyugottan le lehet oket írni és hamarosan megválaszolom a kővetkezö üzenetemben.

üdv:

Tomi