[hu-nvda] RE: [hu-nvda] Re: [hu-nvda] Re: [hu-nvda] Re: NVDA fejlesztések

  • From: "Ladislav Csepi" <lacoc@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 6 Feb 2009 12:31:09 +0100

Helosztok, Holl lehet letoltenyi asztot az interviewt amejet Kriszta készített
- és a levelben ír rólla? Én is szivessen meghalgatnám. - koszi - Laci

Feladó: "Tomi" <geczy@xxxxxxxxxxxxx>
Címzett: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
Elküldve: 2009. február 5. 20:38
Tárgy: [hu-nvda] Re: [hu-nvda] Re: NVDA fejlesztések

wow :)
kosz a levelet, Áron!
Nagyon őrülök, hogy az NVDA terjed magyarorsyágon, bár ha lassan is.
Eredetlileg, mikor elkezdtem )feb 2006-ban a programot rosz nyelvtannal
magyarostani, nemhittem, hogy nagy haszna lenne a felolvasónak, mert nem sok
funkciója volt. Azóta már sok minden válltozott' Egyedül soha se tudtam
volna pontosra fordÍtani a programot, mert az egyes kifejezéseket nemlehet
szóról szóra  fordÍtani.

Mivelhát Amerikában élek (s az Angol a gyakrabban használt nyelvem), nincs
elég nyelvtani tudásom, legalább is ahhoz, hogy képernyo-szaknyelvileg
valamit átÍrjak. 6 óra különbség elég rosz, mert én iskolában vagyok mÍg
magyarországon délután van. Sajnos csak 5 körül érek haza, amely 11 óra este
magyarországon. Otthon pedig 28.8KBPS internetem van, s semmilyen skipe vagy
hang kommunikáció nem használható jó minőséggel, legalább is.

Ezért a projekt vezetését átadom neked. Persze, ey nem jelenti azt, hogy én
kilépek egyáltalán a projekt fejleztésébol. Ismerem az angol )s spanyolÖ
nyelveket, meg a Python s Java programozást, s most épp beszédtechnologiákat
nézegetem. Fontos lenne egy ingyenes (s stabilÖ beszédszintetizátort
fejlezteni a NVDA-hoz, és lehet hogy ez egy fontos jovo-beli munka lesz.

Tehát, ha bárki kérdéssekkel merül fel, bármikor megfogok választ adni. Nem
gyakran használom a msn-t, s ez az Earthlink cÍmemröl  is lassacskán
lekezdek szálni )csak 100 mb helyet kapok s ez nem kényelmes).
A gt1991"gmail.com a gyakrabban használt cÍmem, és a PACMate minden 15
percenként ellenorzi. :)

üdv:
Tomi

---------
Tamas Geczy,
Official Hungarian translation coordinator for the free NVDA screen reader.
If you wish to learn about the free screen reading product for
blind/visually impaired pupels alike, visit www.nvda-project.org
member of the Orange Rust robotics team at Orange high School.
beta testing projects are currently being performed for Microsoft, NVDA,
X-sight-interactive,  and Code Factory. If you have any questions in regards
to beta teams and how to participate in one, please don't hesitate to ask.
Please note that I will not share with you valuable information which I'm
not allowed to because of a non disclosure agreement or other such beta
form. Discussions of piracy or other such illegal information will not be
dealt with.
---------

ha leakar jelentkezni errl a listarol, akkor irjon a
hu-nvda-request@xxxxxxxxxxxxx
cimre, a "unsubscribe" szval a targyban.

Tekintse meg a lista honlapjt a
//www.freelists.org/webpage/hu-nvda
oldalon talalhato. Itt tobb informaciot tud kapni a szoftverrol s letudja

http://www.eset.sk