[hu-nvda] Re: [hu-nvda] Re: Visszajelzés a músorrol

  • From: "Ladislav Csepi" <lacoc@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 10 Feb 2009 10:29:20 +0100

Helo Kriszta,
Az Nvda rovidíttésének olvasását kulon támogatom, tehát a ernyó olvasó is úgy
kollene hogy kiejtse.
Az objekt navigációrol a kézikonyv hetedik fejezetében olvashatc
aprólékossabban konkrétan a második talán még a harmadik pontal. Ugy ahogy
leírtam az nvda vagy ins billentyúvel és a numerikus billentyúzet kulonféle
gombjajival lehet hozzájutnyi a funkciójaihoz. Sajnos csak Szlovák változatba
van meg jóll a kézikonyv és én nem tudok sem angolul, se magyarul olyan jól
hogy neked eszt lefordítsam.
Talán Áronék pontossab infoval tudnak szolgálny - várom szeméjes leveledet és a
hangodat a Skype-ban - Udv - Laci