[hu-nvda] Re: [hu-nvda] RE: [hu-nvda] Re: közvélemény kutatás

  • From: Réhm Attila <radiox@xxxxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 28 Jul 2009 01:02:17 +0200

Geri, az egyik kérésed már teljesült is. Ha Firefoxot használsz, és felrakod a WebVisum kiegészítést, akkor kapsz hangjelzést arról, mikor betöltődött az oldal a weben. A Jaws kurzornak megfelelő teljeskörű megoldás szerintem is égetően fontos lenne, és ha az NVDA egyedinek mondható - a Jawshoz viszonyítva mindenképp - egérkezelése ill. az egér használatának lehetősége továbbfejlődne, kifinomulna, akkor jelentős előnyre is szert tehetne a többi képernyőolvasóval szemben. Bizonyos alkalmazásokat szerintem akkor kizárólag NVDA-val használna az ember.

Üdv:

Attila

__________ ESET Smart Security - Vírusdefiníciós adatbázis: 4282 (20090727)

Az üzenetet az ESET Smart Security ellenőrizte.

http://www.eset.hu

Tekintse meg a lista honlapját a //www.freelists.org/webpage/hu-nvda