[hu-nvda] hibajelzés

  • From: "Dr. Simon Gergely" <dr.simon.gergely@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 17 Apr 2010 16:19:09 +0200

Sziasztok!

Áron, Robi, a következőt vettem észre (már egy ideje)

Firefoxban előfordul, hogy ha elolvasok egy oldalt és az alt balranyíllal
visszatérek az előzőhöz, azt nem olvassa megfelelően. Két módon segíthetek
rajta: 1. ha frissítem az oldalt (ekkor viszont elmegy a virtuális kurzorom),
2. ha többször próbálgatok oda-visszalépni.
Ie-ben ezt a hibát nem tapasztalom, csak firefoxban. Van-e ötletetek?

egy másik hiba: ha a meghajtó tömörítve van, akkor lemezműveleteknél az nvda
sokáig megnémul. Ha nincs tömörítve, akkor ilyen probléma nemigen fordul elő.

Openoffice-ban részlegesen lett javítva a formátumbemondás (szerintem). a
betűméretet bemondja, de a "proportional"-on nem tudok eligazodni, mert bármely
betűtípusnál ezt mondja, wordben viszont bemondja az igazítást, a betűtípust, a
méretet és azt, hogy dőlt, félkövér, stb...
Nemrég raktam fel egy snapshotot, nincs benne változás.

A folyamatos felolvasás egyelőre nem működik oooban.

Bocs a hosszú levélért.

S.geri
"Tudtuk, hogy az ember esendő, S nagyon adós a szeretettel." (Ady)