[hu-nvda] Re: fordítások

  • From: Rob <robjoy@xxxxxxxxxxx>
  • To: hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 11 Apr 2009 20:36:30 +0200

Üdv mindenki,

Sajnos az NVDA még nem tartalmaz videohurkokat, ezért sincsen egy önálló egérkurzora, valamint nem képes felolvasni az MSAA által nem támogatott vezérlőelemeket. Többek között a messenger beviteli mezője is ilyen.

Rob

ha leakar jelentkezni err� listarol, akkor irjon a
hu-nvda-request@xxxxxxxxxxxxx
cimre, a "unsubscribe" sz� a targyban.

Tekintse meg a lista honlapj�a //www.freelists.org/webpage/hu-nvda
oldalon talalhato. Itt tobb informaciot tud kapni a szoftverrol �letudja