[hu-nvda] Re: egér mozgása

  • From: Áron Ócsvári <oaron1@xxxxxxxxx>
  • To: hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 17 Apr 2010 16:47:00 +0200

Nem, de nem tudom, hogy miért függene össze a problémával. A telepítősnek is van egy inije, vhol sztem a felhasználó\aplication datában megtalálható. Egérdriver? Hááát... elvileg ilyen nem kéne a gépnek, és tegnap estig még működött is.

       Áron
2010.04.17. 16:19 keltezéssel, Dr. Simon Gergely írta:
Sziasztok!
Áron, egy portable-lel próbálkoztál-e, amelynek saját nvda.inije van?

S.geri

"Tudtuk, hogy az ember esendő, S nagyon adós a szeretettel." (Ady)
------
Ha akar kuldeni egy uzenetet erre a listara, akkor irjon a
hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
cimre.

ha leakar jelentkezni erröl a listarol, akkor irjon a
hu-nvda-request@xxxxxxxxxxxxx
cimre, a "unsubscribe" szóval a targyban.

Tekintse meg a lista honlapját a //www.freelists.org/webpage/hu-nvda
webhelyen.
A NVDA magyar forditas honlapja a
www.eurpod.com/nvda.html
oldalon talalhato. Itt tobb informaciot tud kapni a szoftverrol és letudja tolteni a legujabb verziot.
------

------