[hu-nvda] Re: Re: Re: közvélemény kutatás

  • From: robjoy@xxxxxxxxxxx
  • To: hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 27 Jul 2009 20:32:07 +0200

Üdv,
Mivel a BrailabPc egy magyar fejlesztésű, hardver alapú beszédszintetizátor
volt, nem nem támogat külföldi nyelveket. Viszont úgy gondolom ez
elhanyagolható, hiszen létezik legalább tíz minőségi külföldi
beszédszintetizátor, amely emberi hangra épül (atnt, acapela, cepstral,
Realspeak, stb).
Természetesen az új szintetizátorral az espeak támogatás sem szűnik meg, tehát
egy gyorsbillentyűvel (ctrl+nvda+s) lehet váltani a szintetizátorok között.

R.