[hu-nvda] Re: NVDA 2010.2 Beta!

  • From: Dávid Németh <gerdave87@xxxxxxxxx>
  • To: hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 15 Sep 2010 12:30:04 +0200

Hello,

Egy kérdés. Tapasztaltam a 2010.1 verzióban egy olyan hibát, magyarra
állított espeak és menürendszer mellett magyar win7en, de azt hiszem
nálam, az angolon is jelentkezett, ha egy telepítő felhozott egy UAC
ablakot, miközben futott az NVDA, nem tudtam elnémítani ctrl-al abban
az aktív ablakban. Ha először NVDA indult, majd egy telepítő,
megjelent egy UAC ablak, az igent választottam, majd NVDA leállít és
újraindít, ugyanez volt a hiba, amire nem emlékszem, úgy ment-e, hogy
először telepítő indul, majd aztán nvda, de ha megy is, sem vagyunk
vele kisegítve. Lett vajon ez javítva az új verzióban? Géptelepítésre
tökéletes lenne az NVDA, meg értelemszerűen bármi másra is, én spec
ott veszem legtöbbször hasznát, de ilyen hibával csak kikapcsolt UAC
mellett lehet jól használni.

További jó munkát

Üdv:

Dávid