[hu-nvda] Msn

  • From: "R�t�ti A. Kriszta" <akriszta71@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 28 Feb 2009 18:00:11 +0100

Sziasztok!

Érdemes volt az Áront kísérleti nyuszinak használni.:-Ö))))
Áron: örülök, ha egy nagyon-nagyon-nagyon nyúlfaroknyit tudtam segíteni azzal, hogy rajtad kísérleteztem a 8.5-ös msn-nel, már amikor az első üzenetet megírtam neked, akkor felmerült bennem, hogy és akkor most mi a baj ezzel? Pont úgy viselkedett az msn, mintha a Jaws-zal használtam volna. Úgyhogy tök véletlen volt az egész, utána csak a névjegyet írtam meg neked. Mármint a verziószámot. Na, nem az én érdemem, félre ne értsétek, sőt, abszolút semmi extra, de azért örülök neki, hogy benne volt egy picit a kezem,és az Áront egész jól lehet kísérleti nyuszinak használni, mindenkinek javasolom.:-)))))))))

Nekem is ez a 0.6p3portable NVDA verzió van fent, plussz a 8.5-ös msn. És érdekes, amíg a Jaws-ban script kell az msn-hez (bár talán a 9-eshez már nem), de az NVDA-ban nem kell semmi, csak írogatni kell.:-)
Oszt megy az msn a 8.5-ös.

Sziasztok!

Üdv:

Kriszta

<Annakellenére, hogy az élet drága, még mindig elég népszerű!>

Tekintse meg a lista honlapját a //www.freelists.org/webpage/hu-nvda