[hu-nvda] Re: E-speak sapi5

  • From: Ócsvári Áron <oaron1@xxxxxxxxx>
  • To: hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 12 Oct 2009 21:28:25 +0200

Sziasztok!
Amikor ad egy hibahangot, menj bele az nvda menüben az eszközök-napló megtekintésébe, é sküldd el légyszives magánban az abban talált hibát (az is jó, ha az egésze tbemásolod). Esetleg ki tudod próbálni más gépeken is? Mert akkor tudnám igazán jól bejelenteni, ha több gépen is előhozható a hiba. Találkozott más is ilyen tipusú hibával? Esetleg azt próbáld még meg, hogy letörlöd az espeakot, és úgy rakod fel, lehet, hogy akkor eltűnik a többi hang, vagy feltelepül rendesen... De ezek már csak találgatások.
        Üdv: Áron
Sziasztok, szia, Áron!
Feltettem az új e-speaket, igaz, a régire telepítettem rá annak eltávolítása nélkül. A hiba továbbra is fennáll. A hu+max és az en hangkarakterek működnek, a többit nem engedi kiválasztani (hibahangot ad).