[hu-nvda] Ajánló

  • From: "R�t�ti A. Kriszta" <akriszta71@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 1 Sep 2009 12:45:39 +0200

Sziasztok!

Az alábbi levél továbbítására Bojtor Zoltán, a CsantaNet rádió munkatársa
kért meg, tekintve, hogy ő e listának nem tagja, azonban ezt fontosnak
tartotta, hogy ide is eljusson. Alább olvashatjátok az ő levelét.

***

Sziasztok tisztelt listatagok! :)

Az NVDA hamarosan a Jaws for windows komoly versenytársa lehet?

Képes erre egy nyilt forráskódú szoftver?

Egy éves a honosított NVDA.

Ezen alkalom kapcsán Rátóti A. Kriszta írt egy kiváló cikket, a honosítókat,
néhány felhasználót is megszólaltatva.

Sőt, a honosító Ócsvári áronnal és Osztojkán Róbertel az év folyamán készült
rádióműsorokból is kerültek részletek a cikkbe, amely három részből áll.

Érdemes elolvasni, hisz aki még nem hallott erről a képernyőolvasóról,
azért, aki pedig ismeri, vagy már használta, azért olvassa el, hisz sok
információ illetve néhány újdonság, ígéret is olvasható.

Nem tudományos bemutatóról van szó, hanem egy általános ismertetőről,
kiemelve a honosítást és az ezt végző csapatot.

A cikk megtalálható a Csantanet Rádió, a Hobby Rádió és az NVDA honlapjain
egyaránt.

www.csantaver.eu

www.hobbyradio.hu

www.nvda.hu

Üdv.: Zoli (Zotyola)

***

Én ezt annyiban korrigálnám, hogy az nvda.hu-n szerintem nincsen fent,
legfeljebb majd lesz - legalábbis - én nem láttam, persze, attól, hogy én
valamiről nem tudok, attól az még lehet, de mindenesetre erről nem tudok...

Üdv

Kriszta

http://krisztandy.b13.hu/rss/userblog.php?blogid=12689
Közvetlen link a teljes cikkekhez:
http://krisztandy.b13.hu

<Annakellenére, hogy az élet drága, még mindig elég népszerű!>

database 4385 (20090831) __________

http://www.eset.com