[hold3] Re: mc kort i hus

  • From: rune Hyrden <bop_hyrden@xxxxxxxxxxx>
  • To: <hold3@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 2 Aug 2007 19:57:29 +0000

Tillykke Vivi,Med kortet, et godt råd vil være du skal tjekke, de forskellige
cykler i forhold til forsikring, lige så snart der er et r i motorcyklen er den
svær at få forsikring til penge der kan betales.
Vis du tænker på suzuki, så har deres egen forsikring der er god. Jeg fandt i
hvert fald ud af det var rimelig dyrt for mig med min gsx-r på nær hos ida
(Ingeniørenes forsikrings selskab) jeg er endt op i 3160 kr. årligt for ansvar
med en selrisiko på 7,5 tusind. hos top danmark og alka sagde de 10 tusind i
præmie og 13 tusind i selvrisiko, og alka var 11 tusind i præmie og 12 tusind i
selvrisiko.
Når men til Alle, jeg tænkte på om vi ikke skulle køre sammen ind til
bakkelukning når den tid kommer :)Jeg regner med at få min cykel omregistreret
her på mandag.Mvh Rune > From: vivihelle@xxxxxxxxxxx> To: hold3@xxxxxxxxxxxxx>
Subject: [hold3] mc kort i hus> Date: Thu, 2 Aug 2007 14:42:13 +0200> > Hej
Alle> Så blev køreprøven bestået tirsdag morgen juhu!!!!> Skal nu ud og købe en
mc,ved ikke helt hvad det skal være for en! må lige > prøve noget forskelligt.>
Held og lykke til dem der endnu ikke har været til prøve.> > Fra Vivi Helle> >
Messenger direkte på nettet http://webmessenger.msn.com/> >