[hold3] RE: [hold3] VS: Så skal vi ud og køre. :-)

  • From: Vibeke Jørgensen <vibeke@xxxxxxxx>
  • To: <hold3@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 16 Aug 2007 00:59:14 +0200

Hej alle sammen,

Jeg bliver desværre nødt til at melde afbud til turen. Den søndag står
(desværre) i familiens tegn.

Jeg ville ellers rigtig gerne se hvor gode I er blevet og se jeres cykler,
men det må jeg have til gode. Jeg håber at der bliver en anden tur og at jeg
kan få lov til at køre med (jeg lover at lade radioerne bliver hjemme), det
er jo alt for lidt man kommer ud ellers.

Håber I får en rigtig god tur.

KH

Vibeke

  _____